Marles smanjio prihode za gotovo četvrtinu

Bez autora
Sep 18 2024

Nakon rekordne 2022. godine, kada je gotovo udvostručila prodaju, tvrtka Marles Hiše Maribor prošle se godine vratila na ustaljene okvire.

Tvrtka s gotovo 120 zaposlenih godinu je završila s nešto manje od 24,2 milijuna eura prihoda od prodaje, što je gotovo četvrtina manje nego godinu prije. Godinu su završili s gubitkom od 220.000 eura.

Kako u godišnjem izvješću tvrtke za prošlu godinu ističu direktori Tadej Gosak i Marcel Šober, i lani su slijedili strategiju razvoja te nastavili ulagati u obnovu proizvodnje i jačanje unutarnjih resursa. Između ostalog, dovršili su 370.000 eura vrijednu investiciju u solarnu elektranu i time smanjili energetsku ovisnost.

Unatoč svim aktivnostima, nisu uspjeli izbjeći rizike koje donose promjenjive gospodarske prilike i opće zahlađenje tržišta, posebice inozemnog. Već krajem 2022. detektirano je zahlađenje u Austriji, gdje je politika financiranja znatno pooštrena zbog visoke inflacije. Prošle je godine taj trend bio vidljiv i na ostalim tržištima jer su krediti poskupjeli i sve teže dostupni zbog naglog rasta kamata.

Početkom 2023. zabilježili su pad prodaje, što se odrazilo i na obujam proizvodnje u drugoj polovici 2023. U trećem kvartalu prodaja se stabilizirala, ali još uvijek nije dosegla razinu s početka 2022.

Kako bi se obuzdali rizici koji proizlaze iz nestabilnog poslovnog okruženja, u drugoj polovici godine poduzete su mjere prilagodbe tržišnim uvjetima. Poslovnu godinu zaključili su s ukupnim prihodima od 24,6 milijuna eura, što je manje u odnosu na rekordnu 2022. godinu, ali ipak više od prosječnih prihoda koje je tvrtka ostvarivala prethodnih godina.

Tvrtka Marles Hiše Maribor je najstariji i najveći slovenski proizvođač montažnih objekata. U prodajnoj strukturi tvrtke, koja ima proizvodni pogon u Lovrencu na Pohorju, a upravu, trgovinu i razvoj u Limbušu kod Maribora, dominiraju individualni stambeni objekti, a velik udio čine i višestambeni i modularni stambeni objekti. stranim tržištima.

Najveća tržišta po vrijednosti prodaje u inozemstvu su Austrija, Švicarska, Njemačka i Italija, au manjoj mjeri Hrvatska. Osim privatnih, grade i javne objekte poput sportskih centara, vrtića, škola i ambulanti te poslovne i turističke objekte.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik